Om mig
Efter mit cand. merc. studium var min drøm at få udgivet
en bog. Det er nu lykkedes mange gange. Idéen bag mine bøger
er, at de skal være let tilgængelige.
I en ”hurtig tid” er det vigtigt, at informationen skærer
ind til benet. Det handler om at kommunikere enkelt med fokus på
essensen af budskabet/historien. Målet er at forenkle og formidle.
Jeg skriver om mange forskellige emner, fordi der er mange
typer af historier, der fascinerer mig. Emnerne har forløbigt omfattet
broer, fyrtårne, krigshistorie, myter, konspirationteorier, sten,
fugle, slogans, citater, outlaws, marketing, oste, salg, ure, opdragelse,
stress og skønlitteratur.
Ikke alle emner er blevet til bøger men er i stedet udgivet som
artikler i blade som Eurowoman, Bådmagasinet, La Danesa, Illustreret
Historie, Workout, Natur & Miljø m.fl. Desuden har jeg skrevet
flere bøger og undervisningmateriale rettet mod erhvervslivet,
f.eks. en Ostehandlerhåndbog og undervisningmateriale om ure for
DGU.
Skriveriet er dog kun en hobby ved siden af mit egentlige
arbejde som salg og maketingchef i softwarevirksomheden CHYMEIA ApS, hvor
jeg også er partner.
|
|