Om mig

Efter mit cand. merc. studium var min drøm at få udgivet en bog. Det er nu lykkedes mange gange. Idéen bag mine bøger er, at de skal være let tilgængelige.

I en ”hurtig tid” er det vigtigt, at informationen skærer ind til benet. Det handler om at kommunikere enkelt med fokus på essensen af budskabet/historien. Målet er at forenkle og formidle.

Jeg skriver om mange forskellige emner, fordi der er mange typer af historier, der fascinerer mig. Emnerne har forløbigt omfattet broer, fyrtårne, krigshistorie, myter, konspirationteorier, sten, fugle, slogans, citater, outlaws, marketing, oste, salg, ure, opdragelse, stress og skønlitteratur.

Ikke alle emner er blevet til bøger men er i stedet udgivet som artikler i blade som Eurowoman, Bådmagasinet, La Danesa, Illustreret Historie, Workout, Natur & Miljø m.fl. Desuden har jeg skrevet flere bøger og undervisningmateriale rettet mod erhvervslivet, f.eks. en Ostehandlerhåndbog og undervisningmateriale om ure for DGU.

Skriveriet er dog kun en hobby ved siden af mit egentlige arbejde som salg og maketingchef i softwarevirksomheden CHYMEIA ApS, hvor jeg også er partner.